loading...
سایت موزیک و سرگرمی پاپ نت
ChatBox
لطفا ادب رعایت شه

کدستان
Reza بازدید : 112 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

 

اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!


قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...


کسی دلش برایم نسوزد


من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را


تنهایی...


تنها اتفاق این روزهای من است...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام امیدوارم حالتون خوب باشه! اینجا یک سایت موسیقی و فیلم و کلا Media امیدوارم خوشتون بیاد! لطفا خواهشا نظر یادتون نره! اینجا همه چی در همه همه جور مطلبی داریم همه جور اپ اپل یا اندروید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین خواننده ایرانی؟
    بهترین خواننده خارجی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 2,002
  • بازدید سال : 15,476
  • بازدید کلی : 36,257
  • کدهای اختصاصی
    وبلاگ-پیج رنک گوگل-popnet.rzb.ir/

    تعبیر خواب آنلاین

    
  • انجمن
  • فال حافظ

    داستان روزانه
    داستان کوتاه روزانه

    تقویم شمسی